امکانات و مزایای صنعت گردشگری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سفر و شرایطی که زمینه را برای سفر فراهم می کند می تواند در هر زمانی رخ دهد. به همین دلیل اگر در یک منطقه توریستی هستید می توانید بسیاری از نیازهای این افراد را برطرف کنید. به افراد اجازه می دهد اطلاعات مورد نظر خود را در یک وب سایت پیدا کنند و این باعث جذب سایر کاربران وب سایت می شود.

یا گسترش شبکه‌های اجتماعی روزانه تعداد افرادی را که تجربیات سفر خود را با دوستان به اشتراک می‌گذارند افزایش می‌دهد و در نتیجه افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا تعامل را تجربه کنند. این یک گام کوچک اما مهم برای رشد صنعت گردشگری است. امروزه بخش گردشگری برای حمایت از اقتصاد ایران نیازمند رونق بزرگی است.

برای ادامه رشد و توسعه گردشگری در ایران نیاز به حمایت رسمی و غیردولتی بیشتر است. برای حمایت از این مهم، شرکت ویرا امکاناتی را در طراحی وب ایجاد کرده است، اما هدف بدون برنامه هیچ است. اما یک رویا یکی از عوامل مهمی که باعث تسریع آمادگی سفر و کمک به بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می شود، ایجاد وب سایت های مسافرتی است. بسیاری از مسافران در اینترنت جستجو می کنند تا مکان های ثابتی را بیابند که خدمات مسافرتی را ارائه می دهند. بنابراین برنامه ریزی گردشگری مقصد برای هر آژانس مسافرتی گام مهمی است.

مزایای صنعت گردشگری

مهمتر از همه، صنعت سفر یک جریان درآمد برای شما است. در واقع برخی از گردشگران به این کشور پول می آورند. این شاید یکی از مهمترین دلایل اهمیت صنعت گردشگری باشد. دلیل افزایش تعداد گردشگران در سراسر جهان در سال های اخیر این است که کشورها به اهمیت گردشگری در اقتصاد پی برده اند و تعداد گردشگران داخلی را افزایش داده اند. این رونق اقتصادی بسیار مهم و آنقدر بزرگ است که از نظر اقتصادی شهرت یک کشور را در جهان استشمام کند.

  • پروژه گروشگری باعث ایجاد اشتغال در استان می شود. هتل‌ها، بازارها، خطوط هوایی، شرکت‌های تاکسیرانی، مغازه‌ها و رستوران‌ها همه چیزهایی هستند که با ورود گردشگران رونق پیدا می‌کنند و به کارگران جدید زیادی نیاز دارند. به این ترتیب گردشگران باعث افزایش اشتغال خواهند شد. اگر بهره وری افزایش یابد، کشوری از نظر اقتصادی مستقل می شود.
  • با وجود صنعت گردشگری می توانید نام کشور خود را در سطح جهان مطرح کنید.‌صنعت توریسم به به افراد بومی کشور این امکان را می دهد که آوازه ی کشور خود را به گوش جهانیان برسانند و فرهنگ غنی خود را به مردم در سراسر جهان نشان بدهند.
  • زمانی که کشوری سالانه با هجوم گردشگران زیادی روبرو می شود، نیاز به ارائه امکانات و تجهیزات شهری به روز دارد. این منابع شامل جاده ها و راه آهن در شهر است. اگر این تسهیلات در اختیار گردشگران قرار گیرد، نتیجه برای مردم این کشور بهتر و راحت تر خواهد بود.
  • از سوی دیگر با وجود تعداد گردشگرانی که هر ساله از کشور بازدید می کنند، عموم مردم و دولت توجه ویژه ای به نگهداری و حفظ آثار ملی خواهند داشت.




:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 20 اسفند 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی